marketing-strategies-426545_1280

Ulotki

Twoja firma właśnie wchodzi na rynek? W takim razie z całą pewnością przyda ci się forma reklamowa, jaką są ulotki. Pozwoli ona przede wszystkim poinformować klientów o twojej obecności. Minusem ulotek jest ich duża popularność. Przez co duża część z nich nie budzi już żadnego zainteresowania wśród osób, które je otrzymają. Nie zmienia to jednak faktu, że ulotki w dalszym ciągu stanowią jeden z najlepszych sposobów reklamy. Ich niewątpliwą zaletą są ich duże możliwości marketingowe. Inną kwestią jest oczywiście to, czy w pełni je wykorzystamy. Ulotka może bowiem wylądować w koszu zaraz po jej otrzymaniu, a może też zainteresować użytkownika.

Najważniejsze jest dobre zaprojektowanie ulotki, która przyciągnie wzrok i przekaże najważniejsze informacje, które pozwolą klientowi dowiedzieć się jakie usługi oferujemy i gdzie może z nich skorzystać. Dzięki czemu nie zostanie ona wyrzucona do kosza, ale skłoni klienta do tego by skorzystał z naszych usług. Albo chociaż odwiedził naszą stronę internetową i dowiedział się o naszym istnieniu oraz firmie czegoś więcej.

Przed złożeniem zamówienia należy określić ilość ulotek, które pragniemy zamówić. Zazwyczaj kwestie takie liczy się w setkach lub nawet tysiącach. Po zamówieniu ulotek należy zastanowić się i zaplanować kwestię ich kolportażu. Innymi słowy zatrudnić osoby, które zajmą się ich dostarczeniem. Należy także rozplanować ich rozmieszczenie. Najlepiej umieścić ich oczywiście tam, gdzie jest największe prawdopodobieństwo obecności naszych potencjalnych klientów. Dzięki czemu otrzymamy zyski wymierne z wydanymi pieniędzmi. Warto wybrać konferencje, targi lub szkolenia w których uczestniczy nasza grupa docelowa.

Dobrym pomysłem jest także kolportaż ulotek w okolicy miejsca naszego stacjonowania. Możemy wrzucać je do skrzynek na listy czy pojemników, które są specjalnie do tego przeznaczone. Każdy przecież lubi wiedzieć, co ciekawego dzieje się w okolicy i jakie miejsca można odwiedzić. Ale najpierw musi przecież wiedzieć o ich istnieniu.